niedziela, 9 października 2011

Coś dla niekumatych

Nadal nie możecie zrozumieć kto to jest Ow i Kowelan?Oto parę słów wyjaśnienia.
Ow.
Oto o niej obrazek.Kowelan wygląda tak samo.Informacje o Ow.
- - Kim jest Ow? - -

Małpka Ow jest maskotką firmy Owlient. W grze imię Ow nosi administrator gry. Jest on członkiem Zespołu Howrse, pośrednikiem między Zespołem i graczami. Przekazuje informacje od techników i developerów graczom, oraz sugestie i opinie graczy twórcom gry. Odpowiada na pytania graczy na forum.
Dba o prawidłowe funkcjonowanie gry, zajmuje się też pilnowaniem przestrzegania zasad Howrse przez graczy.

Jest właścicielem Uranosa i Gai, pierwszych koni w Howrse.
Aby rozwiać wszelkie wątpliwości: funkcję Ow w grze sprawuje w tej chwili kobieta
Informacje o Kowelanie.

- - Kim jest Kowelan? - -

Kowelan jest drugim administratorem Howrse. Skupia się na technicznej stronie gry. Dla ciekawskich: Kowelan jest mężczyzną
I jeszcze co Ow napisała o sobie na swojej prezentacji.
Jestem Ow! Jestem administratorem gry, pośrednikiem pomiędzy jej twórcami oraz graczami.
Możesz spotkać mnie na forum, gdzie lubię sobie pogadać i poznać Wasze opinie.

Zapewne dziwisz się, że reprezentuje mnie małpka :) Małpka Ow jest ulubieńcem i maskotką firmy Owlient, która wymyśliła i wyprodukowała Howrse.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz