poniedziałek, 17 października 2011

Wywiad

Hej!Oto wywiad z nadia.amorek



Czy gra ci się podoba? Tak, podoba. To niezłe oderwanie od rzeczywistości. Mogę robić tutaj to, czego nie dałabym rady zrobić w realu
Jak Twoim zdaniem odnoszą sie do Ciebie inni gracze? To zależy którzy.. Większość jest miła, uprzejma, ale zdarzają się tacy, którzy są niemili. Ale tak musi być
Masz wielu przyjaciół? Szczerze mam niezłe grono znajomych z którymi regularnie się kontaktuję. Może nie mam zbyt wielu, ale mam kilku wspaniałych przyjaciół, którzy są zawsze ze mną
Jesteś bardziej miła i sercowa czy ostra? Raczej staram się być miła, wtedy inni są tacy dla mnie. Ale niekiedy zdarza mi się komuś odburknąć Ale zwykle jestem pogodna
Jak czujesz się w otoczeniu innych graczy? Trudne pytanie... Czuję się tak jak na co dzień - jestem otoczona przez normalnych graczy. Wydaje mi się, że jestem lubiana ale to tylko moje gdybanie
Twoje drobne ogłoszenia: Cóż.... jeśli ktoś potrzebuje pomocy to zawsze pomogę jak tylko potrafię. Więc nie bać się mnie
Ankietę przygotowaną w całości przez Róża-chodowca wypełniła nadia.amorek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz